2 Mayıs 2011 Pazartesi

Tiyatro Dialog'dan Kim Bu Adam oyununu izledik....

Öncelikle oyunu izlemiş olduğumuz Kozzy Alışveriş ve Kültür Merkezi'nin tasarımını ve uygulamasını yapan mimari ofis ve yüklenici ekipleri göstermiş oldukları özenden dolayı tebrik etmek istiyorum. Tiyatro salonu da güzel ve ferahtı, zaman zaman yan duvarlardan yankı sorunu oluştu ama o kadar kusur kadı kızında da olur diyorum.


Can Gürzap, yıllardır kişilikli duruşuyla beğendiğim bir sanatçıdır. Güneş Berberoğlu'nu ise bundan önce "Kız Tavlama Sanatı" adında ama adıyla zerrece ilgisi olmayan ve insanın yüzüne tokat gibi patlayan bir oyunda izlemiş ve hayran kalmıştım. Bu faktörler oyundan beklentimi hayli yükseltti. Akşam yemeği yiyen bir çiftin bir telefon ziliyle kendilerini anlamlandıramadıkları bir karmaşa içinde bulmalarıyla açılıyor oyun ve tuhaflıklar birbirini takip ediyor. Konu ilginç, oyuncular da başarılı oldukları için ben keyif aldım. Genel anlamda bakmak gerekirse; oyunun gidişatı biraz tutuk, sonu ise başı kadar çarpıcı değil diyebilirim. Yine de birbirinin aynı sulu komedilerdense benim tercih edeceğim bir oyundu.

(10'luk sistemde beğeni düzeyi: 7)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder